SERWIS TECHNICZNY

Dysponujemy własnym, jedynym w Polsce, Autoryzowanym przez firmę Luigi Lavazza S.p.A. Technicznym Centrum Serwisowym oraz magazynem oryginalnych części zamiennych, akcesoriów, materiałów reklamowych a także szeroką ofertą materiałów wsparcia sprzedaży – także tworzonych na indywidualne potrzeby Klienta.

Prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis dla wszystkich Klientów i Użytkowników następujących urzadzeń;

  • ekspresy Lavazza, 
  • ekspresy Rheavendors, 
  • automaty sprzedających Lavazza BLUE, N&W Global Vending, 
  • dyspensery soków i inne urządzenia NEKTAR NATURA 

Oferujemy przeglądy okresowe*, naprawy bieżące, programowanie, udoskonalanie a także profesjonalne czyszczenie, odkamienianie i ascenizację wszystkich urządzeń. 

Oferowane przez nas usługi są wykonywane ściśle wg instrukcji serwisowych producentów urządzeń i przy wykorzystywaniu specjalistycznych narzędzi oraz urządzeń pomiarowych dostarczonych także przez producentów.

Zapewniamy dla hoteli, restauracji, kawiarni oraz dla dystrybutorów i operatorów wsparcie techniczne włącznie z przyjazdem naszych Techików, także doradztwo i szkolenia serwisowe.

Serwisant przy pracy

Sprawdź nas.  Zadzwoń lub napisz


Mariusz Kukuła
tel.: 603 444 855 


Krzysztof Wójcik
tel.: 575 193 555 

Biuro Serwisu
tel.: 34 387 86 89
serwis@endurance.net.pl

 

Standardowy zakres przeglądu okresowego w cenie 149 zł netto:

  • rozebranie urządzenia, 
  • diagnoza usterek, 
  • kontakt ze Zleceniodawcą (w przypadku konieczności wymiany innych części niż w przeglądzie okresowym), 
  • kompleksowe czyszczenie i odkamienianie kąpielowe, 
  • wymiana na nowe wszystkich uszczelnień układu wodnego, 
  • wymiana koniecznych śrub i zacisków, 
  • poprawne złożenie urządzenia, 
  • test ciśnieniowy, 
  • test poprawności przygotowania espresso
  • 3 misiące gwarancji na wykonane naprawy 
  • 6 miesięcy gwarancji na wykonane naprawy jeśli Klient używał w tym czasie właściwego filtra wody i potrafi to udokumentować

 

Serwis „door-to-door“ w całej POLSCE 

Specjalnie dla Państwa wygody! TERAZ W CENIE PRZEGLĄDU!

  • odbiór Twojego urządzenia naszym kurierem pod wskazanym w „Zleceniu naprawy“ adresem,
  • przegląd okresowy Twojego urządzenie w naszym serwisie wg zakresu standardowego j.w.
  • dostarczenie naszym kurierem urządzenia po przeglądzie na wskazany w „Zleceniu naprawy“ adres

Jeśli urządzenie nie ma uszkodzeń wymagających niestandardowych części zamiennych to ta usługa trwa tylko 3 dni robocze.

Zlecenie naprawy

Przejdź do formularza